Firmy stosują różne metody reklamowe, aby zwrócić uwagę na swoje produkty i usługi. Chcą wzbudzić zainteresowanie konsumentów i ostatecznie zwiększyć sprzedaż. Hasła reklamowe pomagają firmom osiągnąć te cele, ponieważ proste stwierdzenia często zapadają w pamięć i podkreślają wyjątkowy aspekt firmy. Nie każde hasło reklamowe działa. Istnieje technika tworzenia dobrego hasła reklamowego.


Zabawa słowami

Zapisz słowa, które opisują produkt lub usługę Twojej firmy. Dobre hasła reklamowe dostarczają konsumentom wskazówek dotyczących Twojego produktu. Na przykład, jeśli przeprowadzasz burzę mózgów przy hasłach dotyczących kawiarni, możesz zanotować słowa takie jak kawa, palona, ​​ziarna, gorąca, latte, lub kubek.
Utwórz kolejną listę i zapisz zalety swojego produktu. Włącz tę korzyść do hasła reklamowego, aby zachęcić konsumentów do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Przykłady korzyści płynących z kawy mogą obejmować: zapewnia ciepło, dobry smak, koi lub budzi.
Pobaw się swoją listą słów i umieść nazwę swojej firmy w haśle. Slogany nie muszą zawierać nazwy firmy, ale w ten sposób konsumenci będą identyfikować Twoją firmę z konkretną kampanią reklamową. Wykaż się wyobraźnią i zapisz każdą możliwą sugestię.

Mniej znaczy więcej

Hasło powinno być krótkie. Konsumenci częściej zapamiętują krótkie wypowiedzi lub reklamy. Ogranicz swoje hasło do nie więcej niż 10 słów.
Skorzystaj z darmowego generatora sloganów. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie własnego chwytliwego sloganu, skorzystaj z internetowego generatora sloganów, aby uzyskać pomoc. Generatory mogą nie stworzyć najlepszego hasła dla Twojej firmy, ale to narzędzie może rozpalić Twoje kreatywne myślenie i przyspieszyć realizację Twoich pomysłów.

Stworzenie odpowiedniego hasła reklamowego dla Twojej firmy może stanowić nie lada wyzwanie, ale jest ważnym elementem ogólnej strategii marketingowej. Silny, zapadający w pamięć przekaz musi być zapakowany w zaledwie kilka słów, które przemówią do potencjalnych klientów.